Fraktpolicy

Information om Beställning och Leverans

Hantering och Leveranstid

  • Vi behandlar alla beställningar inom 1–2 arbetsdagar (måndag–fredag).
  • Efter att beställningen har skickats beräknas leveransen ta ungefär 3–4 arbetsdagar (måndag–fredag).
  • När du lagt en beställning skickar vi först ett bekräftelsemail, följt av ett separat mail med spårningsinformation när paketet lämnar vårt lager.

Beställningar före kl. 16:00

  • För att din beställning ska kunna behandlas samma dag måste den läggas innan 16:00 CET.

Leveransvillkor

  • Alla beställningar inom Sverige levereras utan extra kostnad.

Förseningar

Om leveransen dröjer längre än angiven tid, vänligen vänta ytterligare upp till 2 arbetsdagar (måndag–fredag) och använd spårningskoden för att följa paketet. Om det fortfarande inte kommit fram, kontakta oss med ditt ordernummer så hjälper vi dig.

Avbeställningar

  • Vill du avboka en beställning, skicka ett mejl till support@sthlmgents.se så snart som möjligt.
  • Observera att avbeställningar inte kan genomföras när beställningen redan är under behandling för leverans.

Fel eller Skadade Varor

  • Om du mottagit en felaktig eller skadad produkt ber vi om ursäkt för besväret.
  • Skicka gärna bilder av problemet till support@sthlmgents.se, så skickar vi rätt vara till dig så snabbt som möjligt.

Kundtjänstens öppettider:
Måndag till fredag:
 9:00 - 17:00 CET

E-post: support@sthlmgents.se
Kontaktformulär: Klicka här

Företagsinformation
Sthlm Gents är ett varumärke som drivs av Ecom Donkey AB, ett företag som är registrerat i Sverige.

Organisationsnummer: 5593913667
DUNS-nummer: 351309654

Adress:
Larssons Berg 13, MÖLNDAL, 431 66